
5 funktioner i HubSpot Sales Hub, der forbedrer din salgsproces
Vi har samlet 5 funktioner i HubSpot Sales Hub, der kan forbedre din salgsproces og øge din omsætning. Læs mere her. Og kom i gang med at bruge dem.

Spar tid: Automatisér din salgsproces med HubSpot Sales Hub
Spar tid med HubSpot Sales Hub. Lær om lead scoring og automatiseret task-oprettelse i denne blog.
Maksimér konverteringsraten: Udnyt HubSpots datadrevne potentiale
Vil du øge dit salg mærkbart? Læs vores blogpost, og maksimér konverteringsraten med 4 konkrete tiltag, du kan implementere i HubSpot med det samme.
7 gode grunde til, at du skal skifte fra Excel til et CRM-system
Få 7 gode grunde til, hvorfor du skal droppe Excel og i stedet få dig et CRM, hvis du vil have så meget værdi ud af dine kundedata som muligt.
HubSpots produktopdateringer, april 2023
HubSpot er kommet med flere produktopdateringer i april 2023. Bliv introduceret til 5 af dem her - bl.a. Customer Journey Analytics og Random Samples.
Hvordan prioriterer jeg mine leads? 4 tips til salgsmedarbejdere
Lær at identificere og prioritere leads. Få 4 tips til leadscoring og engagement, så din energi bliver brugt, hvor der er størst sandsynlighed for salg.

Det skal du måle i Google Analytics 4 (GA4)
Vil du have mere ud af Google Analytics? Læs om de vigtigste metrics, hvordan du identificerer dem, og hvordan du analyserer data for at forstå din trafik.
Skab endnu flere salg med HubSpot Sales Hub
Find ud af, hvordan HubSpot Sales Hubs mange funktioner kan hjælpe dig med at skabe endnu flere salg i denne blog. Du får konkrete tips.
Hvad er et CRM system? Og hvorfor du skal bruge det
Plej dine kunder og skab vækst med et CRM. Her kan du se, hvad et CRM er, hvorfor du skal bruge det - og hvordan du kommer i gang.

