
HubSpot Lifecycle stages: Sådan bruger du dem
Hvor I købsrejsen befinder dine potentielle kunder sig? Og hvornår skal du sende et lead videre til en sælger eller kons …

Hvad er leadscoring?
I Inbound Marketing fokuserer vi på at tilrække kunder gennem relevant og oplysende indhold, der skaber værdi gennem kun …

HubSpot CMS: Sådan kommer du i gang
Er du på udkig efter et godt CMS (Content Management System) til dit nye website? HubSpot CMS er et stærkt fundament til …

Content Marketing statistikker for 2022
De seneste år har været præget af store ændringer på forskellige markeder. COVID-19 har præget mange industrier, hvor fl …

Smarketing: Sådan får du salg og marketing til at arbejde sammen
Et godt samarbejde mellem salg og marketing er en yderst vigtig del af inbound marketing og inbound sales. Når vi snakke …

Hvad er Growth-Driven Design?
Ligesom din virksomhed vokser og udvikler sig, skal din hjemmeside også gøre det. Med en Growth-Driven Design tilgang op …

Hvad koster HubSpot? Se priserne på de enkelte Hubs her
Overvejer du, om HubSpot er den rette løsning for dig, men er i tvivl om, hvad det koster? HubSpot er en investering, de …

B2B-leadgenerering: Sådan får du de rigtige leads
Hvad er leads? Og hvordan skaffer man de rigtige leads? Kernen af B2B-marketing er leadgenerering. Det er her du tiltræk …

9 tips til B2B-leadgenerering på din hjemmeside
Hvad skal der til for at gøre dine website-besøgende til leads? Det er sjældent nok, at din hjemmeside er pæn og har nog …