Hvilken værdi kan et CRM- og salgssystem give min organisation?
Hvorfor bør du overveje et CRM- og salgssystem i din virksomhed? Og hvordan vælger du det rigtige system? Læs vores blogindlæg og bliv klogere.
HubSpot E-mail Tracking: Få besked ved åbninger og klik
Følg med i åbninger og klik med HubSpot E-mail Tracking. Optimer din timing, personaliser opfølgning og øg chancen for at lukke flere salg.
Digital strategi til at skabe målbare resultater i B2B marketing
Hvordan skaber du marketingresultater, som skal præsenteres for ledelsen til næste strategimøde? Du får vores bud i denne guide til digital B2B marketing.
HubSpot Meeting Scheduler: Intuitiv og automatiseret mødebooking
Automatisér din mødebooking med HubSpot Meeting Scheduler. Del bookinglinks, lad dine leads og kunder styre mødebookingen og log møder direkte i CRM’et.
HubSpots produktopdateringer - januar og februar 2025
HubSpot har offentliggjort flere produktopdateringer i januar og februar 2025. Bliv introduceret til dem her.
HubSpots produktopdateringer - november
HubSpot har offentliggjort flere produktopdateringer i november 2024. Bliv introduceret til dem her.
Sådan styrker du samarbejdet med salg
Salg og marketing er to forskellige afdelinger med forskellige arbejdsprocesser og mål. Men hvordan styrker du samarbejdet mellem dem? Læs vores guide.
Hvad er den mest effektive marketingstrategi for B2B-virksomheder?
Hvordan påvirker du bedst beslutningstagerne i din målgruppe? Læs vores blogindlæg om de meste effektive marketingstrategier for B2B-virksomheder.
Sådan påvirker du leads i midten af deres købsrejse
Den rodede midte af købsrejsen handler om det, der sker hos din potentielle kunde fra et behov opstår til der foretages et køb. Sådan påvirker du fasen.

