Hvorfor skal du overveje HubSpot?

6 minutters læsning
15. marts 2022

Hvis du gerne vil arbejde aktivt og effektivt med inbound marketing-tankegangen, er der flere grunde til, hvorfor HubSpot kan den perfekte løsning for både marketing-, salgs-, service- og IT-afdelingerne i din virksomhed. Læs med her, og find ud af hvorfor.

Inbound marketing og HubSpot

Du har måske allerede hørt om “inbound” før - men hvad er det egentlig? Inbound er en måde, du kan vækste din virksomhed på. Det bygger på, at du skal skabe meningsfulde, varige forhold med dine potentielle og eksisterende kunder gennem værdifuldt content og oplevelser, og på den måde gøre dem i stand til at nå deres mål, uanset hvor de befinder sig på kunderejsen. For når dine kunder opnår succes, opnår du succes.

HubSpot CRM-platformen er en fuld programpakke af software, der er bygget med det formål at understøtte inbound-tilgangen og på den måde hjælpe dig - og dine kunder - med at blive endnu bedre.

 

All-in-one-løsningen

Ideelt set skal dine interne teams kunne samarbejde om at understøtte inbound-oplevelsen gennem hele kunderejsen på en strømlinet måde. Men ofte vil realiteten være, at gnidninger i koordineringen og ineffektivitet i processerne fører til udfordringer, der i sidste ende kan betyde, at dine kunder får en mindre positiv oplevelse med din virksomhed, end de burde. Tag et kig på modellen nedenfor, og overvej, om der er steder, hvor du kan gøre det bedre.

Kunderejsen

HubSpots Hub-løsninger

HubSpot tilbyder løsninger til fire forskellige forretningsområder - Marketing, Sales, Service og Operations - såkaldte Hubs. 

marketing-free

Marketing

Tiltræk værdifulde leads.

Skab, og styr content, indfang leads, og plej dem, indtil de bliver kvalificerede og salgsklare.

sales-illustration

Sales

Forvandl leads til kunder.

Engagér potentielle kunder, demonstrér værdien af dit produkt eller ydelse, og afslut handler.

service-hub-professional

Service

Gør kunderne til ambassadører.

Løs potentielle kundeproblemer, og giv dem en oplevelse ud over det sædvanlige, der gør dem til fortalere for dit brand.

 operations-hub-illustration-computers

Operations

Sørg for, dine systemer arbejder optimalt sammen.

Forbind apps, automatisér processer, og saml teams om én kilde til kundedata, så I kan undgå uoverensstemmelser.

 

Forskellige niveauer til forskellige behov

Alle de fire HubSpot-løsninger kan vælges i forskellige niveauer alt efter dine behov og din forretnings størrelse. 

  • Gratis
  • Starter
  • Professional
  • Enterprise

Jo mere avanceret en løsning, du vælger, jo flere funktioner bliver naturligvis tilgængelige. Du kan læse meget mere om de forskellige Hubs inde på HubSpots eget website. Ellers kan du altid kontakte os, og så kan vi sammen gennemgå dine behov og ambitioner og finde frem til, hvilken løsning der matcher dig perfekt.

 

Fra købstragt til flywheel: Kunderejsen er blevet cirkulær

Flywheelet er en model, der er skabt af HubSpot for at forklare den fremdrift, du opnår, når du lykkes med at samle hele din virksomhed om at skabe den bedste kundeoplevelse. 

Med flywheelet udnytter du fremdriften skabt af dine glade kunder til at skabe henvisninger, referencer og yderligere salg. Grundlæggende sørger du for, at din virksomhed har momentum ved at samle hele din organisation om at skabe enestående kundeoplevelser, der så løbende giver tilfredse kunder.

Tanken er, at når du indarbejder inbound marketing-tilgangen som en del af dit fundament, hvor du sætter fokus på at tiltrække, engagere og tilfredsstille kunder, så udvikler du hele tiden dit flywheel, hvilket fører til en endnu bedre kundeoplevelse. Og sådan fortsætter det…

Flywheel (2)

Bliv klogere på, hvad flywheelet er her.

Kort og godt om de enkelte HubSpot Hubs


CRM

CRM-v3


Marketing

Marketing-kunderejse-2


Sales

Sales-1


Service

Service-1


CMS

CMS


Operations

operations-hub-980x608.png


Har du brug for mere viden om HubSpot? Så læs mere i vores guide om, hvad HubSpot er, og hvad det egentlig indeholder.

cta-box-hvorfor-bruge-hubspot

 

Få besked ved nye artikler