Øg dit salg med en inbound sales tilgang
Få værdi ud af dine leads ved at arbejde med inbound marketing & sales. Ved at arbejde strategisk med de indsatser du foretager dig, fra du får et lead, og indtil det bliver en kunde, kan du gøre kunderejsen hurtigere, lukke flere leads og skabe mersalg.
Sørg for at din marketing & salgsafdeling arbejder samme og gør brug af data og sales automation og skab værdi allerede nu.
Gør dine leads til nye kunder med inbound sales
Inbound Marketing & Sales
Ved at skabe et fundament hvor marketing & salg arbejder sammen, kan du bygge på et fundament for fremtidig vækst. Dette kalder vi inbound marketing og salg. Det er en tilgang hvor data, automatisering og salg giver dig overblik over dine kunders adfærd, så din marketing & salgsafdeling, kan kontakte dine leads på det rette tidspunkt, med det rette budskab.
Marketing Automation
Med Marketing Automation kan du få et system, der automatisk udsender personificerede mails med et relevant budskab, på det rette tidspunkt, til den rette person. Dermed bliver dine leads klogere på din virksomhed & dine ydelser.
Din marketing automation kan bestå af alverdens tænkelige muligheder. Det behøver ikke kun være automatiserede e-mails, men kan være flytning af en kontaktperson i dit CRM, når et møde bookes, databerigelse når en handling foretages osv.
Sales Enablement
Vores mest anvendte tilgang kombinerer inbound sales og HubSpot. En strategi for dette vil typisk indeholde disse punkter:
#1 Strategi workshop med en gennemgang af jeres nuværende salgsproces og tilpasning til en inbound sales tilgang
#2 Udvikling af en SLA mellem marketing & salg (En aftale der eks. beskriver hvornår og hvordan et leads overleveres til salg)
#3 Oplæring af salgsteamet i at bruge et CRM (eks. HubSpot), så de med fordel kan sælge ud fra den viden, der er indsamlet om leadet
#4 Opsætning af sequences (personaliserede og automatiserede e-mails m.m., så timingen bliver perfekt og et lead aldrig glemmes)
#5 Opsætning af Vidyard (et system til videomails så dine henvendelser bliver levende)
#6 Opsætning af deal pipeline til overblik over status på leads og kommende aftaler
#7 Opsætning af system til afrapportering på salgsindsatser