Udnyt HubSpots fulde potentiale!
Vi tilbyder alle HubSpot-brugere en spændende mulighed:
Uanset om du eller din organisation er ny i HubSpot-verdenen, eller om du er en erfaren bruger, der elsker at nørde i platformen, så tilbyder vi et helt gratis HubSpot-sundhedstjek og gennemgang af din platform.
Udfyld formularen
Lad os høre fra dig. Udfyld formularen til højre, så vi kan vurdere dit nuværende HubSpot setup. Så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt.
Du beslutter et tidspunkt
Når vi har hørt fra dig, sender vi dig et link til vores mødebooking, hvor du kan booke den dato og det tidspunkt, der passer dig bedst til en gennemgang af forbedringsmulighederne i din HubSpot-portal.
Vi præsenterer analysen for dig
It's showtime! Vi præsenterer forbedringerne for dig og finder frem til de muligheder, du har for at optimere din HubSpot-portal.
Få din HubSpot-sundhedsanalyse og gennemgang nu!
Udnyt det fulde potentiale i din HubSpot-løsning
Er du i tvivl om, du når det fulde potentiale af din HubSpot-portal, eller har du spørgsmål til, hvordan du bedst udnytter din HubSpot-løsning?
Bestil en HubSpot-gennemgang, og vær sikker på, du bruger de vigtigste funktionaliteter i portalen.
Vi underskriver naturligvis en fortrolighedserklæring før gennemgangen.
Vi gennemgår blandt andet:
- Gennemgående analyse af din portal
- Rapport af din udnyttelse af HubSpot
- Gennemgang af din produktivitet i salg
- Website-analyse
- Social media-gennemgang
- E-mail marketing gennemgang
- Generel gennemgang af dine marketingkampagner
Undgå at spilde tid på manuelle processer
I HubSpot kan du opsætte automation workflows, der styrker din marketing automation og dine salgsprocesser.
Sørg for, at alle dine leads bliver håndteret af salg med automatiske workflows. Tildel de rigtige ejere, og giv dem notifikationer, når et lead er brandvarmt.
Send timet og tilrettelagte e-mails til dine leads, når de besøger vigtige sider på dit website, såsom produktsider, prissider eller demosider.
Sørg for en god onboarding af nye kunder. Hjælp dem med at lære dit produkt at kende med introduktions-flows og tilfredshedsundersøgelser. Bare den første e-mail, de modtager, ikke er en faktura.
