HubSpot Service Hub onboarding
Der er større forventninger til kundeservice end nogensinde før. Alle undersøgelser peger samme sted hen – virksomheder med en stærk kundeservice vækster! HubSpot Service Hub er udviklet for at give værktøjer, der skaber loyale og glade kunder.
HubSpot Service Hub giver dig de funktioner, du har brug for til at højne din kundefastholdelse og skabe glade og tilfredse kunder. Dine kunder får nemt ved at komme i kontakt med dig, du får et simpelt overblik over kundesager samt flere oplagte metoder til måling af kundetilfredshed. Vil du vide mere?

Få succes ved at kombinere Service Hub og en stærk strategi
HubSpot Service Hub er et af markedets stærkeste værktøjer, når du arbejder med kundeservice. Du vælger måske HubSpot, fordi du vil kunne måle på konkrete mål eller øge din forståelse af dine kunders udfordringer via dataindsamling. Det kan også være et behov for et system til håndtering af kundehenvendelser, en FAQ-platform, en fælles supportindbakke, bedre supportrapportering og meget mere.
Ved at kombinere din HubSpot onboarding med en understøttende strategi sikrer du fuld effekt af din investering.

Vi hjælper dig med en strategi, der gennemgår:
Nuværende udfordringer for dit service-team
Hvordan dit team arbejder med kundeservice
Hvilke mål, der arbejdes med
Hvordan andre afdelinger i din virksomhed interagerer med kundeservice – eksempelvis marketing og salg
Ofte stillede spørgsmål, udfordringer og anmodninger fra dine kunder
Hvilke interne processer der er i dit service team, hvis det er komplekst.
Vores HubSpot Service Hub inkluderer bl.a.:
Opsætning af ticketing systemet (supporthenvendelser)
Opsætning af support inbox
Opsætning af system til FAQ/vidensdatabase
Opsætning af interne notifikationer – eks. når en henvendelse rykkes
Opsætning af relevante workflows
Opsætning af afrapportering via dashboards
Opsætning af Live Chat
Opsætning af kundetilfredshedsmålinger (eks. NPS-målinger)
Opsætning af 1:1 videohenvendelser
Opsætning af HubSpots Playbooks.
Hvorfor skal vi være din partner i onboarding af HubSpot Service Hub?

Vi har stor erfaring med HubSpot Service Hub og ved, hvad der fungerer, og hvad der ikke fungerer. Vi tager højde for de rette behov, så dit service-team får en god og tilfredsstillende oplevelse med HubSpot fra dag 1.
Der er mange muligheder med HubSpot Service Hub, og behovene er altid meget forskellige. Vi sikrer, at dit setup passer til din virksomhed og fokuserer på, at I får opsat de rette funktioner i HubSpot fra starten.
Hvordan kan HubSport Service styrke din service for dine kunder og leads? Sammenlign Service Hub pakkerne herunder en-til-en.
Vil du vide mere om, hvordan vi kan hjælpe dig igang med HubSpot Service Hub?
HubSpot er det hurtigst voksende inbound-system – både på globalt plan og i Danmark. Det er fordi, det fungerer! Download vores prisguide, og læs mere om, hvordan vi kan hjælpe dig med HubSpot Service Hub, og hvad det koster.