Fra lead til lukket salg – styrk konverteringen med målrettet salgsaktivering

Effektiv leadgenerering og salgsaktivering handler om at tiltrække de rette kunder og sikre, at de bliver håndteret korrekt i salgsprocessen. Ved at kombinere outbound-strategier, leadkvalificering og datadrevet salgsoptimering kan du øge konverteringen og forkorte salgscyklussen.

Book et møde
fie-anders-ved-højbord

Sådan kan vi hjælp dig med at styrke indsatserne omkring leadgenerering og salgsaktivering

At skaffe leads og salgsemner er én ting – at sikre, at de er kvalificerede og klar til salg er noget helt andet. Vi har identificeret de vigtigste funktioner, der gør din leadgenerering mere målrettet og din salgsaktivering mere effektiv. Herunder har vi samlet en række af de indsatsområder, der er relevante at overveje, når du vil optimere din salgsstrategi og aktiviteterne bundet herpå. 

Få fuldt udbytte af din leadgenerering og salgsaktivering med vores strategiske forløb

Vi hjælper dig med at opbygge og optimere en leadgenereringsstrategi, der sikrer en stabil strøm af kvalificerede leads og skaber en mere effektiv salgsproces.

mødelokale-3-medarbejder

Priser på vores forløb

Vores løsninger til leadgenerering og salgsaktivering tilpasses din virksomheds behov – uanset om du ønsker en strategisk workshop, en fuld implementering eller løbende optimering.

Det får du
Inkluderet i prisen
Feature
comptab-yes-icon
Feature
comptab-yes-icon
Feature
comptab-yes-icon
Feature
comptab-yes-icon
Pris (uden tilkøb)
10.500,- DKK

Identificér de mest interesserede besøg med HubSpot IP-tracking og Buyer Intent

Styrk din leadgenerering og salgsindsats med IP-tracking. Din hjemmeside tiltrækker værdifulde leads, men langt størstedelen forbliver anonyme.

Buyer Intent er en feature i HubSpot, der sporer, hvornår virksomheder udviser interesse via forskellige online signaler, som f.eks. websøgninger, websitebesøg og engagement på og med dine kanaler. Det er altså et direkte alternativ værktøjer som f.eks. Leadinfo, Albacross, og Lead Forensics. HubSpot samler disse signaler, giver leadet en score og præsenterer dem direkte i dit CRM, så du kan:

 Identificere ellers anonyme besøg på din hjemmeside.
 Få indsigt i adfærd på hjemmesiden og brancher.
➜ Prioritere leads baseret på reel interesse.
 Skræddersy din outreach til de varmeste emner.

BuyerIntent_6

Bliv klogere på, hvordan du kan styrke leadgenerering og salgsaktivering

Vil du have mere ud af dine leads og gøre din salgsindsats mere effektiv? Book et uforpligtende møde med os og bliv klogere på, hvordan vores strategiske forløb kan styrke din leadgenerering og salgsaktivering. Vi tager udgangspunkt i din forretning og gennemgår blandt andet:

✅ Hvordan du tiltrækker de rigtige leads med målrettet indhold.
✅ Hvilke data og signaler der indikerer købsparathed.
✅ Hvordan du bygger en effektiv lead scoring-model.
✅ Samspillet mellem marketing og salg i leadhåndteringen.
✅  Konkrete forslag til optimering af jeres nuværende setup.

Mødet er gratis og helt uforpligtende – du investerer kun din tid.