HubSpot Sales Hub onboarding
Vil du nyde godt af det fulde potentiale af HubSpot Sales? HubSpot Sales kan hjælpe dig med at spare tid og automatisere din salgsprocesser med en masse funktioner optimeret mod jeres salgsafdeling.
Hvis du vil have den fulde effekt ud af din HubSpot Sales Hub, kræver det, at salgsstrategien understøtter HubSpot. Derfor fokuserer vores onboarding-tilgang på begge dele. Book et møde, og hør mere om vores tilgang og store erfaring.

Få en inbound-salgsstrategi designet til at udnytte funktionerne i HubSpot Sales Hub til fulde
Der er ingen grund til at investere i HubSpot Sales Hub, hvis din virksomhed ikke er gearet til at arbejde målrettet med inbound sales. Derfor inkluderer vores implementeringsproces udviklingen af en ny strategi til jeres salgsteam. Ved at opbygge en strategi omkring inbound sales og HubSpot får I fuld værdi ud af værktøjet samt en moderne og effektiv tilgang til salg.
Vil du vide mere om HubSpot Sales Hub? Så læs vores udførlige guide.

Step 1.
Vi hjælper dig med en HubSpot Sales Hub-strategi på 30 dage, som inkluderer:
Gennemgang og mapping af jeres nuværende salgsproces og salgstragt
Fastsættelse af krav til marketing og sales qualified leads sammen med jeres team
Definition af købspersonaer i samarbejde med marketing og salg
Udarbejdelse af en service level agreement for salg og marketing i virksomheden
Analyse af jeres nuværende salgstragt og indholdet der benyttes heri
Opsætning af kriterier for lead scoring og udtræk af hot leads herudfra
Definition og klarlægning af deal stages og lead status
Upload af relevante salgsdokumenter til HubSpot
Step 2.
Herefter opsættes HubSpot Sales, så det smelter sammen med jeres salgsteam og den nye strategi
Den nye strategi skal smeltes sammen med HubSpot, så vi sikrer, at dit team bruger de rette værktøjer. Sådan får I fuld effekt af HubSpot og styrker jeres salg. Vores team hjælper over de næste 30 dage blandt andet med:
At opsætte HubSpot CRM
Deals, så I har det fulde overblik over jeres igangværende salg og kan lave bedre forecasting og analyse.
Real-time afrapportering ud fra dashboards
Meetings, så I får automatiseret jeres mødebooking og mindsker jeres tidsforbrug
Upload af salgsdokumenter, så I alle nemt kan dele og tilgå dem
Træning i brugen af tasks, så opgaver huskes og ikke falder ned mellem to stole
Opsætning af udvidelse til Outlook eller Gmail, så I kan trække kundedata og automatisere jeres mailudsendelse
Opsætning af contacts, så jeres sælgere ser de relevante informationer og mindsker tidsforbruget på navigering og søgning i systemet
At opsætte HubSpot Sales
Automatisering af jeres pipeline, så status på kunder nemt kan tilgås
Opsætning af live chat, quotes, products og meeting links (kræver Pro eller Enterprise)
Opsætning af kriterier for lead scoring baseret på den opsatte strategi
Opsætning af notifikationer, når leads bliver varme, eller kunder bliver genaktiveret af marketing
Hvorfor vælge os til at kickstarte din HubSpot Sales?

Vi har gennem tiden onboardet mange virksomheder i HubSpot Sales Hub og har som et af de eneste danske bureauer erfaring med både Starter, Pro og Enterprise.
Vi har gennem vores erfaring lært, at inbound sales og HubSpot er ligeså meget en filosofi som et system. Derfor går strategi og onboarding hånd i hånd i vores tilgang – og netop derfor lykkedes vores kunder med at skifte til HubSpot.