Marketing Automation

Gør leads til kunder med en stærk marketing automation strategi

Marketing Automation er en skalerbar måde at håndtere dine leads på, hvilket giver dine potentielle kunder en personlig oplevelse, der hjælper dem med at gå fra overvejelsesfasen hele vejen igennem til beslutningsfasen.

Du kan automatisere mange dele af din marketing og salg – og med en strategi kan du skabe en stærk maskine, der giver dine sælgere de bedste betingelser!

Book et møde
marketing-automation-hexagoner-lilla

Brug marketing automation til at håndtere leads, modne dem og øge dit salg

Dine sælgere har formentlig travlt. Derfor er marketing automation oplagt til at understøtte deres daglige arbejde. Ved at optimere din salgstragt og samtidig segmentere dine leads, sørger vi for at dine leads modnes over tid med det rette indhold, på det rette tidspunkt. 

Det giver dine sælgere salgsvarme leads (SQLs) at arbejde med fremfor kolde emner. 

salg-inbound-methodology-stages.png
marketing-automation-laptop-screen

Vores mest anvendte tilgang til marketing automation ser således ud:

  • Segmentering af din database/CRM
  • Opsætning af tilpassede og målrettede e-mail kampagner
  • Opsætning af lead scoring
  • Analysering af indsatser
  • Udvikling af nyt indhold til at styrke e-mail kampagne og udvikle yderligere

Kontakt os og få lavet en strategi og køreplan for, hvordan du med fordel kan bruge marketing automation til at gøre flere leads til kunder

Få hjælp til at automatisere marketing automation nu

Inbound og marketing automation tilgangen benyttes af ledende virksomheder – både på globalt plan og i Danmark. Det er fordi, det fungerer! Vil du vide mere om, hvordan vi kan hjælpe dig? Download vores prisguide og bliv klogere. 

Download prisguide