Få en komplet B2B inbound marketing-kampagne
Vi har udviklet et rammeværktøj til at lave inbound marketing-kampagner. Inbound-kampagnen samler dine marketingindsatser, så de kommer til at arbejde fælles mod ét mål: At skabe leads, der løbende modnes og bliver til kunder.
Vores inbound-kampagne er en stærk motor, der består af et stykke content til hver del af salgstragten: Awareness-, Consideration- og Decision-fasen. Med alt det, du behøver dertil af e-mail flows, blogindlæg og betalt annoncering. Du får kort sagt en samlet løsning, der sikrer relevant trafik og giver salgsklare leads.
Vil du vide mere?

Alt, du skal bruge for at sætte gang i din inbound-kampagne
En ramme til dine inbound-kampagner
Vores framework er baseret på en 3-trins inbound-kampagne. Kampagnen indeholder alt, hvad du skal bruge for at skabe flere salgskvalificerede leads.
3 content offers tilpasset kunderejsen
Kampagnen inkluderer et content offer for hvert af de 3 trin i salgstragten og alt det nødvendige understøttende indhold, der kræves for succes.
Leads fra hele kunderejsen
En komplet løsning
Du får alt, hvad du skal bruge for, at kampagnen bliver en succes: content offer, landingsside, annoncering og opsætning af workflows samt e-mail flows.

Vi ved, du får mest værdi, hvis du har content til hver fase af kunderejsen. Du skal formå at besvare alle spørgsmål i kunderejsen og opbygge en løbende pipeline af salgsklare leads

Decision-fasen
Vores kampagne sikrer, at du besvarer alle salgsafgørende spørgsmål i forbindelse med en købsbeslutning ved hjælp af f.eks. sammenligninger af produkter og ydelser, kundecases og webinarer.

Consideration-fasen
Vær sikker på, at dine leads også overvejer din løsning til deres udfordring. I kampagnen bruger vi ofte beregnere eller andre content offers, der hjælper dine leads med at finde den rette løsning.

Awareness-fasen
Du skal også være tilstede tidligt i kunderejsen - længe før der er behov for at træffe en købsbeslutning. Disse leads skal løbende bearbejdes med e-mail flows, der sikrer, du kommer med i overvejelserne, når de når dertil.
Har du brug for hjælp til at starte din første inbound-kampagne?
Med os får du hjælp til både den operationelle opsætning af kampagnen og det strategiske fundament. Vi binder alt din marketing sammen med HubSpot, så du får en automatiseret løsning, der let håndterer dine kommende leads eller salg.
Vi afholder en workshop med dig, og sammen finder vi frem til de rette content offers, blogindlæg og e-mails, der sikrer, at du får indsamlet relevante leads og derefter gør dem købsklar.