Lead nurturing – Gør dine varme leads til kunder
De fleste leads er langt fra varme og købsparate, når du først møder dem. Derfor skal du hjælpe dem med at træffe den rette beslutning gennem lead nurturing.
Lead nurturing er en teknik til at styrke relationen til kunderne ved at opbygge tillid og hjælpe dem gennem købsrejsen. Lead nurturing fokuserer på at lytte til kundens behov og give dem de svar og redskaber, de har brug for.
Vil du vide mere?

Brug lead nurturing og sequences, så dine sælgere får bedre resultater
Gør dine leads varme med
automatiserede e-mails
Med en marketing automation-tilgang kan du informere og underholde dine leads, så de går fra kolde til varme.
Styrk dit salg med sequences
Med sequences kan dine sælgere automatisere den personlige opfølgning. Dermed kan de have en dialog kørende med flere leads på én gang.
Konvertér leads hurtigere
Med en stærk lead nurturing-proces kan du hurtigere få dine leads gennem salgstragten og forkorte konverteringstiden.

Med samarbejdet er Master Danmark vækstet med 27 nye kunder og 324 leads fra inbound i løbet af det første år
"Med hjælp fra Itch Marketing har vi fået sat vores inbound marketing i system, og vi kan måle på, hvad der virker, og hvor vi skal justere. Samspillet mellem marketing- og salgsaktiviteter bliver styrket gennem HubSpot og Itch."

Mia Debel
Digital marketing manager
Master Danmark A/S