Bliv klar til INBOUND 2022

Casper Bjerg
skrevet af Casper Bjerg
5 minutters læsning
19. august 2022

Uanset om du er heldig at deltage i INBOUND 2022 i Boston eller online (ligesom os her på kontoret), har du rig mulighed for at blive klogere og få gode værktøjer til dit arbejde med inbound marketing, sales og meget mere.

I denne korte artikel genngemgår jeg:

Hvad er INBOUND?

Inden vi kommer til din konkrete forberedelse, skal vi selvfølgelig slå fast, at INBOUND er HubSpot's konference, hvor du bl.a. kan opleve spændende talks og inspirerende debatter om alt fra inbound marketing og sales til skabelsen af gode arbejdspladser i 2022.

Konferencen finder sted én gang om året - i år 6.-9. september - og er hybrid, hvilket betyder, at du kan vælge at være med fysisk i Boston eller online hjemmefra.

Skal du med? Herunder kommer jeg med lidt anbefalinger til, hvordan du bliver helt klar til INBOUND 2022.

Inbound 2022 (2)

Hvad er dine mål for INBOUND 2022?

Hvad er det egentlig du vil have ud af at tage nogle dage ud af kalenderen og fokusere på at udvikle dig? Sæt nogle mål for INBOUND 2022 og vær sikker på, at du får noget med hjem.

Vil du udvide dit INBOUND-netværk eller have konkrete værktøjer til, hvordan du skaber relevant content, der rammer din B2B målgruppe? Opstil relevante mål, så du sikrer dig, at du får noget med hjem.

Læg en plan

INBOUND 2022 indholder mange forskellige oplæg og debatter. Det kan derfor være svært at holde overblik over det hele og dermed nå alle de ting, du gerne vil. Det er derfor en god idé, at du på forhånd lægger en plan for dagene.

Kort tid før INBOUND løber af stablen, kan du logge ind og flagge de debatter og oplæg, du gerne vil høre. Derved har du en plan klar - og er klar til at fokusere på at suge viden til dig.

Se det fulde program.

8 oplæg til dig, der arbejder med B2B-marketing

Vi har samlet 9 oplæg, der kunne være interessante for dig, der arbejder med marketing i en B2B-sammenhæng. Tjek dem ud herunder.

How to navigate marketing around search and social algorithms

Hvem holder det?

Neil Patel, CMO hos NP Digital

Neil Patel, CMO hos NP Digital

Hvad handler det om?

New York Times bestsellerforfatteren Neil Patel, fortæller, hvordan du kan slå søgemaskinerne og de sociale platforme, og hvordan du kan bruge utraditionelle marketingteknikker til at slå dine konkurrenter.

Hvornår er det?

Torsdag d. 8. september

Boston tid: 3:30 PM

Dansk tid: 21:00

The power of creativity in B2B Marketing

Hvem holder det?

Jim Habig, VP of Marketing hos LinkedIn

Jim Habig, VP of Marketing hos LinkedIn

Hvad handler det om?

Senior Director of Global Brand Marketing and Social hos HubSpot Amy Marino, interviewer LinkedIn's Vice President of B2B Marketing.

Hvornår er det?

Fredag d. 9. september

Boston tid: 11:15 AM

Dansk tid: 17:15

What Ryan Reynolds taught us about advertising

Hvem holder det?

Ali Haeri, VP of Marketing hos MNTN

Ali Haeri, VP of Marketing hos MNTN

Hvad handler det om?

Hør Ali Haeri, MNTN's VP of Marketing, mens han diskuterer, hvordan hans team bruger annoncering på eks. SMART TV, Apple TV og Playstation, og hvorfor du ikke behøver kendisser som Ryan Reynolds for at få succes på platformene.

Hvornår er det?

Torsdag d. 8. september

Boston tid: 2:30 PM

Dansk tid: 20:30 

Reddit & HubSpot: Community for businesses in an increasingly disconnected world

Hvem holder det?

Erica Yoon, Senior Growth Marketing Manager hos Reddit

Erica Yoon, Senior Growth Marketing Manager hos Reddit

Hvad handler det om?

Hør, hvordan Reddit har haft succes med at skabe en community-baseret platform gennem tankevækkende samtaler online.

Hvornår er det?

Onsdag d. 7. september

Boston tid: 11:45 AM

Dansk tid: 17:45

Developing successful media content for B2B: Goals, Team and Process.

Hvem holder det?

Sam Balter, Director of Content, Media hos Zoominfo

Sam Balter, Director of Content, Media hos Zoominfo

Hvad handler det om?

Står du for Content Marketing i din virksomhed? Denne session handler om, hvordan I øger jeres brand awareness via organisk brug af sociale medier.

Hvornår er det?

Onsdag d. 7. september

Boston tid: 2:00 PM

Dansk tid: 20:00

How your business can use video across your customer journey

Hvem holder det?

Taylor. Corrado, Director of Brand hos Wistia

Taylor Corrado, Director of Brand hos Wistia

Hvad handler det om?

Workshoppen giver dig en ramme, du kan bruge til at lave virkningsfulde videoer og vise dem til det rette publikum på det rigtige sted i købsrejsen.

Hvornår er det?

Fredag d. 9. september

Boston tid: 1:00 PM

Dansk tid: 19:00

Getting smart about smart content

Hvem holder det?

Mike Tatum, Director of Lifecycle Marketing hos Athletic Greens

Mike Tatum, Director of Lifecycle Marketing hos Athletic Greens

Hvad handler det om?

Hør, hvordan du kan udnytte smart content i HubSpot Marketing Hub og CMS Hub, så dine besøgende og potentielle kunder føler, at du har lavet det specifikt til dem.

Hvornår er det?

Torsdag d. 8. september

Boston tid: 1:30 PM

Dansk tid: 19:30

The Netflixization of Marketing: Turning creativity into marketing fuel

Hvem holder det?

Lindsay Tjepkema, CEO hos Casted

Lindsay Tjepkema, CEO hos Casted

Hvad handler det om?

Få det maksimale ud af din kreativitet ved at dele dit kerneindhold op i mindre bidder. Lindsay Tjepkemer fortæller sine erfaringer med at sætte fut under kreativiteten.

Hvornår er det?

Fredag d. 9. september

Boston tid: 10:00 AM

Dansk tid: 16:00

 

Jeg håber, du kan bruge anbefalingerne, og at du får en god oplevelse med INBOUND 2022 - uanset om det er online, eller du er så heldig at tage til Boston.

cta-box-tjekliste-inbound-marketing

 

Få besked ved nye artikler