Book et møde

Skabelon: Sådan laver du en persona

Med hjælp fra Itch's persona skabelon,  får du konkrete værktøjer og hjælp til hurtigt at lave personaer, du rent faktisk bruger.

Få adgang til persona-skabelonen, der gør dit arbejde med marketing lettere. Og sørger for, at du skaber det rette indhold til din målgruppe.

I guiden får du:

buyer personas

Download lynguide og skabelon i én

Identificer din ideelle kunde med en buyer persona template

Før du begynder at overveje hvilke marketingaktiviteteter og -indsatser, du skal sætte skub i, er det nødvendigt at du forstår din kunder, og har et tydeligt billede af, hvem du kommunikerer til.

Muligvis har du allerede en idé om, hvem dine kunder er. Men bygger dette på antagelser eller på reelle kundedata? For at du ved, hvem du ønsker ønsker at tiltrække med din kommunikation, bør du lave en buyer persona for din virksomhed.

Din persona er centrum for din kommunikation, og derfor er det alfa omega at du har en – og at den er opdateret til den situation, din virksomhed befinder sig i lige nu. 

Har du en god persona, vil du være helt skarp på hvordan, hvornår og med hvilke elementer, du skal ramme din kunde.

Har din virksomhed endnu ikke en buyers personas, eller er det lang tid siden at personanen er blevet tilpasset? Så bare rolig! Vi har værktøjet til til dig.

Vi har nemlig lavet en lynhurtig guide til dig – og tilmed et template – så du kan gå i gang med din virksomheds buyers personas med det samme.

Vores guide er helt gratis, og du får bl.a. introduktion til dette: