Kære SIGNA-kunde. Velkommen hos Itch
På denne side vil vi gøre vores bedste for at besvare alle dine spørgsmål omkring transformationen fra SIGNA til Itch, så du er så godt informeret som muligt, omkring hvad det præcis betyder for dig. Vores mål er at give dig så meget information om hele processen, at du føler dig i trygge hænder.


Hvorfor er vi valgt som jeres nye partner?
I har indtil nu haft et samarbejde med SIGNA, der har leveret content til jer. Som du sikkert allerede ved, har SIGNA skærpet deres fokus og vil fremover kun levere film, der er deres oprindelige kerneprodukt. Derfor leveres der hos SIGNA ikke længere skrevet content.
Hos Itch Marketing har vi været så heldige at få lov til at bære opgaven videre med at styrke jeres brand med relevant indhold.
Derfor blev vi valgt
Vi forstår godt, hvis denne ændring giver anledning til bekymringer og spørgsmål i forhold til, hvad det betyder for den eksisterende aftale, hvem vi er som virksomhed, og hvordan vi kommer til at fungere som jeres samarbejdspartner fremadrettet. Det vil vi gøre vores bedste for at besvare her.
Først og fremmest vil vi understrege, at vi ikke er blevet valgt tilfældigt af SIGNA til at overtage jeres content-opgaver. Vi har gennem de seneste 5 år har haft et tæt samarbejde med SIGNA. Siden vores første fælles webprojekt i 2018 har vi styrket samarbejdet og har indtil nu arbejdet sammen på månedlig basis. Og samarbejdet blev kun stærkere, da vi i 2020 rykkede vores kontor ind i SIGNA's lokaler, så vi i dag sidder i samme bygning og mødes over kaffemaskinen.
Det betyder derfor, at vi har en god forståelse af, hvordan SIGNA griber opgaver an, og der har været mulighed for en grundig indføring i jer som virksomhed og i de content-opgaver, I får løst.
Et kendt ansigt følger med fra SIGNA til os
Vi har allerede været indblandet i mange af SIGNA's eksisterende kunder, så der er en stor chance for, at i allerede har mødt en af os tidligere. Derudover er Fie fra SIGNA, ansat hos os pr. 1/10/23, så der vil stadig være et kendt ansigt hos os.
Derfor vil samarbejdet også stadig være tæt, da vi ved, at der i mange tilfælde vil være brug for en kombination af film og marketing.
Jeres aftale kommer til at fortsætte som hidtil - den eneste ændring, I som udgangspunkt kommer til at opleve, er, at I vil få nye kontaktpersoner, som jeg kommer til at introducere lidt længere nede. Det er vores fornemste opgave, at overgangen bliver så gnidningsfri som overhovedet muligt.

Morten (tv.) og Casper (th.) da vi i 2018 stiftede Itch Marketing.

Fie Dierichen skifter pr. 1/10/23 fra SIGNA til os hos Itch.

Hvem er Itch Marketing?
For hurtigt at præsentere dig for, hvem Itch Marketing er som virksomhed, så er vi et dedikeret inbound marketing bureau med speciale i HubSpot. Måske er både inbound marketing og HubSpot nye begreber for dig?
Hvis det er tilfældet, så er inbound marketing kort fortalt en strategi, der fokuserer på at tiltrække kunder ved at levere værdifuldt indhold og løsninger, der er skræddersyet til dem. HubSpot er en af de førende platforme inden for inbound marketing, der tilbyder en række værktøjer til at automatisere og måle på blandt andet dine marketingaktiviteter. Derudover kan det samle CRM, Marketing, Salg, Service og Website i et og samme system.
Hvis du synes, det lyder spændende og relevant, kan vi tage en mere dybdegående snak om de mange muligheder.
Vi går op i at tænke i nye baner og stræber efter at gøre din marketing smartere og mere effektiv, uden at det kræver ekstra ressourcer fra din side. Vores tilgang er personlig, og vi tilbyder en høj servicegrad med fuld transparens. Derfor kan det også være, vi kommer med idéer og forslag til optimering til jeres digitale indsatser og strategier, når vi først er kommet godt i gang, og vi har haft mulighed for at lære hinanden bedre at kende.
Teamet hos Itch
Vi er et team på i alt 10 personer, der er en kombination af konsulenter og specialister.
Vores specialister dækker kompetencer inden for
- HubSpot
- Digital rådgivning & strategi
- Webudvikling (WordPress og HubSpot)
- SEO
- Ads (Google, Facebook, LinkedIn)
- Content marketing
- Email marketing
- SoMe håndtering
Få ansigt på os med vores lille introvideo (spoiler: Det er et one-take filmet med en mobiltelefon)
De spørgsmål, vi forestiller os, du måtte sidde med
SIGNA har i løbet af september rakt ud til alle content-kunder med info om hele situationen. Der er også blevet booket overleveringsmøder, så du kan møde din nye projektleder hos Itch. Er dette ikke booket endnu, må du meget gerne tage fat i os med det samme.
Som nævnt er der ingen ændringer i jeres nuværende priser eller betalingsbetingelser. Hos os fakturerer vi faste samarbejder i slutningen af måneden, klippekort faktureres forud og projekter faktureres med 50% ved start og 50% ved overlevering. Du kan læse mere om, hvornår vi fakturer i vores handelsbetingelser.
Hos os har alle kunder et "board" i vores projektstyringsværktøj, Monday. Her listes alle opgaver og services, som vi leverer for hver kunde. Ønsker du indsigt i dette, så kan boardet deles med dig, og du kan også sagtens samarbejde på det, så vi kan dele opgaver ud mellem os og jer internt.
Vores tid registreres i vores tidsstyringssystem, Toggl. Her kan du altid få fuld indsigt i, hvilke opgaver din tid er brugt på.
Timerne på et eksisterende klippekort overgår til os, så du ikke mister noget som kunde.
Hvis du ønsker at ændre din aftale, så er der rig mulighed for det. Det vil formentlig blive en naturlig del af overgangen til os, da vi dækker et bredere antal ydelser og måske har et lidt andet syn på, hvad I bør allokere jeres marketingbudget til.
Ændringer kan eks. være:
- Skift af hvilke ydelser, der er i den nuværende samarbejdsaftale
- Forøgelse af samarbejdsaftalen med flere eller nye ydelser
- Reducering af samarbejdsaftalen med færre ydelser
Ændringen skal altid ske i samarbejde med din projektleder.

Tag et kig forbi vores download univers
Vi har gennem vores levetid opbygget et stort kartotek med downloads omkring en masse emner inden for marketing, salg og HubSpot. Du kan med fordel tage et kig forbi, og se om der er noget, som du kan bruge i din hverdag.
Vil du have et møde i forbindelse med overgangen?
Har du spørgsmål til overgangen, eller er du blevet inspireret til et møde omkring, hvad vi ellers kan hjælpe dig med? Så tag endelig fat i os med det samme.