CRM Hub

Sådan bruger du workflows i HubSpot

Workflows er HubSpots værktøj til marketing automation, automatisering af salgsprocesser og meget mere.

Se videoen herunder, hvor vores HubSpot Specialist, Emil, viser, hvordan du bruger workflows i HubSpot.

Workflows i HubSpot

Workflows kan bruges i mange afdelinger, fx salg til at automatisere salgsprocesser, marketing til marketing automation og kundeservice til eksempelvis at fordele henvendelser, og sikrer, at gentagne opgaver kører automatisk, så du kan fokusere på det, der skaber værdi for din virksomhed.

Her er nogle måder, du kan bruge workflows i hubSpot på:

  • Et velkomstflow til nye tilmeldinger til dit nyhedsbrev
  • Automatisk opfølgning på et download af noget indhold
  • Automatisk rotation af henvendelser baseret på bestemte kriterier
  • Påmindelser om opfølgning på muligheder
  • Få besked når bestemte leads udviser købssignaler (f.eks. besøg på din hjemmeside)

Med workflows får du altså mulighed for at frigøre tid, som du kan bruge til noget du synes er sjovere og som giver mere værdi.

Skærmbillede 2024-12-05 kl. 13.11.14

Vores kunders resultater

Har du spørgsmål til det?

Så tag endelig fat i os. Vores Head of CRM og Partner i Itch, Morten, er klar til at tage et møde med dig, når det passer ind i din kalender.

pil til mødemodul2