Marketing contacts vs. non-marketing contacts i HubSpot
Marketing contacts og non-marketing contacts kan virke som en lille forskel, men det har stor betydning for dit budget. Du betaler nemlig for hvor mange marketing contacts du har.
Se videoen herunder, hvor vores HubSpot Specialist, Emil, forklarer forskellen og hvad du kan gøre.
Marketing contacts vs. non-marketing i HubSpot
HubSpot skelner kontakter i HubSpot mellem marketing contacts og non-marketing contacts. Du kan se forskellen på de to herunder.
- Marketing contacts: Kontakter, du bruger aktivt i marketing, fx til e-mails, annoncer og workflows. Du har et vis antal marketing contacts inkluderet i dit abonnement - overstiger du vil det påvirke din pris.
- Non-marketing contacts: Kontakter, der opbevares i HubSpot uden at blive brugt til marketing. Disse påvirker ikke din kvote eller dine omkostninger.
Det er vigtigt at holde løbende øje med hvor mange marketing contacts du har, da det påvirker din pris og kontakter ikke automatisk får fjernet deres marketing contact status, selvom de f.eks. er bounced eller ikke er tilmeldt dit nyhedsbrev.

Vores kunders resultater
78% stigning i mødebookinger og 324 nye leads direkte fra marketing
Fra silo til et stærkt samarbejde mellem salg og marketing med HubSpot
Har du spørgsmål til det?
Så tag endelig fat i os. Vores Head of CRM og Partner i Itch, Morten, er klar til at tage et møde med dig, når det passer ind i din kalender.
