SMV:Digital: Få 100.000 kr. til privat rådgivning om værdiskabelse med data

Vil du styrke din virksomheds vækst og konkurrenceevne på den lange bane? Så kan du søge SMV:Digitals tilskud på 100.000 kr. til indkøb af privat rådgivning om, hvordan du bedst kommer i gang med at skabe værdi med din virksomheds data.

Puljen åbner for ansøgninger den 6. maj 2024 klokken 9.00.

Vi er godkendte SMV:Digital-rådgivere og kan hjælpe dig med rådgivning og implementering af digitale indsatser som en del af SMV:Digital.
Skal vi hjælpe dig?

Søg 100.000 kr. hos SMV:Digital til privat rådgivning om dataudnyttelse

Den 6. maj 2024 klokken 9.00 åbner SMV:Digital op for ansøgninger til deres rådgivningstilskud på 100.000 kr. 

I denne omgang er der midler til 80 heldige virksomheder. Når det lægges sammen med, at midlerne uddeles efter først-til-mølle-princippet, og at denne type tilskud generelt er enormt populære, handler det om at have ansøgningen klar. Inde på SMV:Digitals website kan du allerede nu finde ansøgningsskabelonen, så du kan være helt klar til at trykke "send", når puljen åbner.

to-hubspot-eksperter-arbejder-i-hubspot
dreamstime_m_92936478

Hvem kan søge SMV:Digital?

SMV:Digital-tilskuddet er målrettet dig, der har brug for rådgivning til at komme godt i gang med at udnytte den data, der indsamles i din virksomhed, så den bliver en integreret del af din forretning. 

Tilskudsordningen er for små og mellemstore virksomheder (SMV'er). Derudover skal man bl.a.:

  • Dansk CVR-nummer
  • 3-249 årsværk
  • En omsætning på min. 2 mio kr. og  maks. 50 mio. euro - og/eller en balance på maks. 43 mio. euro.
  • Har ikke modtaget statsstøtte, der overstiger 300.000 euro (ca. 2 mio. kr.) i de tre foregående år.
  • Har mulighed for 1:1 medfinansiering i form af egne afholdte timer, kontant betaling eller en kombination.

Læs mere i ansøgningsguiden.

Eksempler på, hvad du kan bruge tilskuddet til

Hvis du får tildelt dette tilskud på 100.000 kr., er det et krav, at det bruges til rådgivning om dataudnyttelse af den data, der allerede bliver indsamlet i din virksomhed. Indsamling af ny data kan kun udgøre en mindre del af projektet.

Skal du bruge lidt inspiration til, hvad rådgivningen kan handle om?

  • Få skabt et strategisk indblik i virksomhedens data, der lader dig foretage datadrevne beslutninger om digitale indsatser.
  • Hvordan dataindsigt kan frigøre tid og ressourcer internt
  • Kortlægning af kundedata, kundeadfærd og kundehistorik, der kan synliggøre mersalgsmuligheder.
  • Hvordan silotænkning kan nedbrydes, og der i stedet kan skabes samspil af data på tværs af afdelinger (f.eks. salg, marketing og kundeservice).
  • Hvordan data kan segmenteres til målretning og målgruppedefinition i marketing og salg.
  • Synliggørelse og visualisering af data til brug i Business Intelligence og afrapportering.

Du kan finde endnu flere eksempler inde på SMV:Digitals website.

Itch Marketing som rådgivere til SMV:Digital
moedelokale-kristoffer-marie-laptop-hubspot-bog-og-flaske-bagfra

Sådan søger du SMV:Digital i 2024

For at søge tilskuddet skal du ind på SMV:Digitals website og downloade skabelonen til forberedelse af ansøgning.

Du kan også deltage i et af deres infowebinarer og høre mere om tilskudsordningen.

Inden deadline gør du ansøgningen klar, så du kan sende den 6. maj 2024 kl. 9.00.

Har du brug for idéer til, hvad du kan søge til inden for digital marketing, er du velkommen til at tage fat i os.

 

Få hjælp til digital rådgivning, planlægning og implementering af erfarne SMV:Digital-rådgivere

Vil du have hjælp til at finde ud af, hvordan du kommer godt i gang med at skabe værdi med jeres data? Som godkendt, erfaren SMV:Digital-rådgiver hjælper jeg dig gerne med at finde frem til, hvor vi med tilskud fra SMV:Digital kan sætte ind og skabe vækst i din virksomhed.

Kontakt mig direkte - eller book et møde herunder.

morten-protraet-billede-groen-baggrund

Morten Staal

Partner & Senior Inbound Manager