CRM Hub

Conditional Property Options

Conditional Property Options er et værktøj, du kan bruge til bedre at danne dig et overblik over din data. Helt konkret drejer det sig om at begrænse antallet af muligheder i en drop down, eller et multi-select felt baseret på hvad der er valgt i et andet felt. Du kan bruge værktøjet i Companies, Contacts, Deals og Tickets.

Se videoen herunder, hvor vores HubSpot-Specialist, Emil, guider dig gennem de forskellige steps.

Fordele ved at bruge Conditional Property Options

Hvis du bruger Conditional Property Options, er der flere fordele at hente, der kan effektivisere dit arbejde:

  • Reducere manuelle fejl: Du ser kun relevante valgmuligheder, hvilket mindsker risikoen for at vælge forkerte data.
  • Forbedret datahygiejne: Data bliver mere præcise og ensartede.
  • Effektivitet: Din salgs- og marketingafdeling kan arbejde hurtigere og mere fokuseret uden at skulle navigere gennem irrelevante muligheder.

Conditional Property Options kan anvendes med disse planer:

  • Marketing Hub Professional og Enterprise
  • Sales Hub Professional og Enterprise
  • Service Hub Professioal og Enterprise
  • Operations Hub Professional og Enterprise
  • Content Hub Professional og Enterprise

Har du spørgsmål til Conditional Property Options? Ræk ud til Emil her.

Skærmbillede 2024-12-12 kl. 14.21.44

Vores kunders resultater

Har du spørgsmål til det?

Så tag endelig fat i os. Vores Head of CRM og Partner i Itch, Morten, er klar til at tage et møde med dig, når det passer ind i din kalender.

pil til mødemodul2