Sådan laver du rapporter og dashboards i HubSpot
Rapporter og dashboards i HubSpot hjælper dig med at få overblik og tage data-drevet beslutninger.
Se videoen herunder, hvor vores HubSpot Specialist, Emil, viser, hvordan du arbejder med rapporter og dashboards i HubSpot.
Rapporter og dashboards i HubSpot
Rapporter og dashboards i HubSpot gør det nemt at forstå og holde styr på dine data. Det handler om at få et klart billede af, hvordan tingene går, og hvor du skal sætte ind for at skabe bedre resultater.
Her er nogle måder, du kan bruge rapporter og dashboards:
- Se hvor mange leads der bliver til kunder
- Følge med i salget og se hvor der bliver solgt mest
- Spor hvor meget marketing bidrager til salg
- Hold styr på dine marketing kampagner og hvordan de performer
Med rapporter og dashboards får du indsigt. Det hjælper dig med at tage de rigtige beslutninger og prioritere det, der skaber værdi for din virksomhed.

Vores kunders resultater
78% stigning i mødebookinger og 324 nye leads direkte fra marketing
Fra silo til et stærkt samarbejde mellem salg og marketing med HubSpot
Har du spørgsmål til det?
Så tag endelig fat i os. Vores Head of CRM og Partner i Itch, Morten, er klar til at tage et møde med dig, når det passer ind i din kalender.
