Oprettelse af bruger
🔧 Sådan opretter du en ny bruger i HubSpot
1. Gå til Indstillinger
-
Klik på tandhjulsikonet ⚙️ øverst til højre i HubSpot-menuen.
2. Find “Brugere og teams”
-
I venstremenuen vælg “Brugere og teams” under “Kontoindstillinger”.
3. Klik på “Opret bruger”
-
Tryk på knappen “Opret bruger” (eller “Create user”).
4. Indtast brugerens oplysninger
-
Skriv brugerens e-mailadresse.
-
Du kan tilføje flere e-mails, hvis du vil oprette flere brugere samtidig.
5. Tildel adgang og rettigheder
-
Vælg de tilladelser og adgangsniveauer, brugeren skal have (f.eks. Marketing, Sales, Service, osv.).
-
Du kan bruge standardroller eller tilpasse manuelt.
6. Send invitation
-
Klik på “Send”, så modtager brugeren en invitation via e-mail.
-
Brugeren skal acceptere invitationen for at få adgang.