CRO
Konverteringsoptimering (CRO) er processen, der øger muligheden for at dine besøgende udfører en handling, når de besøger dit website.
Ved at redesigne og ændre bestemte elementer på dit website, kan du øge chancerne for, at dine besøgende konverterer til leads eller kunder, før de forlader dit website.

Udnyt den eksisterende trafik på dit website. Optimér og justér dit website for at øge chancerne for at konvertere besøgende til leads.
Sådan kan vi hjælpe
Få flere konverteringer ud af dine besøgende!
Statistisk set forlader 99% af alle dit website uden en konvertering. Er det et problem for dig, så kan CRO hjælpe dig til flere konverteringer.
Få mere ud af dine annoncekroner
Mange virksomheder betaler for deres trafik – uden at få konverteringer. Ved at konverteringsoptimere, kan du få mere værdi for pengene.
Få gennemgået dit website med fokus på købsrejsen
Med en ny strategi kommer også nye målsætninger. Vi arbejder med at indsamle data, analysere og understøtte dit website efter dine KPI’er.


Vores tilgang til CRO fokuserer på disse steps
- Opsætning af softwares til måling af brugeradfærd
- Fastsættelse af dine vigtigste KPI'er
- Rapport over brugernes adfærd
- Tilpasning af dit website ud fra rapporten
- Månedlig analyse og tilpasning
Vil du vide mere om, hvordan vi kan hjælpe dit website med at skabe flere konverteringer?
Bliv klogere på hvad du kan få ud af at konverteringsoptimere dit website gennem et møde med os. Vi dykker ned i hvad det kan forbedre, hvilke værktøjer vi anvender, og hvordan processen kan struktureres. Læs mere om, hvordan vi kan hjælpe dig i vores prisguide.